Entry Owner Affies
Ehem ehem , my new love :*
Thursday 20 December 2012 // 0 comments
Assalammualaikum dear readers , blogwalkers and stalkers :) This day was a very wonderful day ! Tink tonk ! Hee , aku dah taken kembali :DD Wee , yeahhh wooohooo yeah - Ayat Fynn and Jack xD Hahaha , well . Hmm , back to the story k . Aku dah tinggalkan hidup single aku ! Tak sampai satu hari ponn an ;p Haha , well . Orang yang baru aku sayang , cinta and ... Love her forever ! Opps , insyaallah till jannah :) She 14 years old , but stay at Kedah ! Jauh maih Johor dengan Kedah ! Wooo , hari tuhh yang aku pergi Pangkor tuh lalu Alor Setaq . Muka aku dengan senyum jee ingat .. Dapatlah jumpa dia . Takde rezeki an nak buat acanne , haha . Tapi aku dah webcam dengan dia . Opps lupa nak bagi tahu nama samaran dia dekat sini L :) Ehh , nak tengok muka comel dia japp hea .


tuu muka dia yang comel :) and another one :D

ni hah , cantik tak ? ;p

k aku harap nih cinta aku terakhir , aku harap dialah orang terakhir yang aku bercinta kayy . Aku akan jaga dia macam aku jaga ex ex aku yang dulu . You know dia yang buatkan aku rasa taknak potong tangan aku kay ? Dialah Luhna Lily or Ayu Farisha Izwani :) K nitee or morning aku dah ngantok . Ngawwwww , sangap aku . K bye !





« OLDNEW »