Entry Owner Affies
Single ...
Wednesday 19 December 2012 // 0 comments
Assalammualaikum dear readers , k tengok title pon dah tahu an ? Aku dah single . Hmm , apa cerita dengan N ? Dia curang , die getback dengan ex dia . Nasib baik aqma , aqma adik angkat kesayangan aku tuu bagi tahu aku . K thanks aqma , kalau tak maybe oppa memang jadi si gila yang menunggu cinta seseorang yang bodoh . K , aku hampir ambik pisau dekat daput tu potong tangan aku . Nasib baik mama aku ada , kalau tak dekat fb adalah orang post pasal 'Al-Fatihah untuk Ariff' . Hmm , aku gila an ? Haha , gila kau aku tak gila ? Kau cuba rasa kan aku dah bercinta dengan N 10 bulan ! K aku tahulah phone aku hilang tak dapat contact kau ? But , kau tak boleh ke sabar ? Aku akan try everything kay nak dapatkan phone ? You know dear , I dah belajar waktu cuti nih . Sebab nanti mama belikan phone baru kalau ujian 1 nih I dapat markah baik taww :') So apa pengorbanan I nih ? I tak pernah nak lepas kata putus dekat you taw ! Hee , k . Thanks to Luhna Lily , Teha , Najun , Kak Khuf , Aqma , Haziq , Naim and my mama sebab chillkan aku balik :') I appreciated it . So matlamat aku sekarang 8A PMR ! Hahahahahahaha , yeahhh ! Woohooo ! K nak layan lagu When I Was Your Man - Bruno Mars byeee :)

« OLDNEW »