Entry Owner Affies
Baby Lilyy :*
Sunday 17 February 2013 // 0 comments
Assalammualaikum Warrahmatullahhiwabarakathu saya ucapkan , silalah jawab walaupun hanya membaca *Eceh macam bagi ucapan dekat perhimpunan pulak . Wakaka , hey you you perasan tak perasan tak ? Kan kan , kalau korang tengok Affie ada Baby Lily kan kan ? Pastu my profile tuhh , kan ada SUPERWOMAN kan kan :DD Itu semua adalah L kayy :3 Itulah baby Lily kita . Dia cute , sexy , baik , peramah , beauty , hebat and bergaya *Amek kau bahasa aku campur-campur HAHA . Hee , sayang betul aku dengan budak tu . Aku paling suka bila otp dengan dia and skype dengan dia taw . Best tahu tak ? Korang nak skype and otp gak dengan dia ? Kau nak kena penumbuk dari tangan aku yang macam John Cena nih ? Kehkeh , taknak kan ? Better stay away je . Dia aku punya :3 Jangan nak rampas or your life will in agony (Evil laugh) Senang cakap evil laugh macam Lan Todak punya suara bila ketawa . Eheheheheheh hehehehehe *Macam tulah lebih kurang suara dia HAHA . 

Nak cerita lagi lahh kan , baby Lily kita nih kan selalu buat malam aku nih penuh dengan suka dan duka taw taw :3 Hilang semua rasa sedih rasa sedih aku dulu . Aku sayaaaaaaaaaanggggg gila gila super duper hyper triple double gila gila xDD Hee , aku harap inilah cinta terakhir aku Ya Allah . Jadikan lah baby Lily tu jodoh ku Ya Allah . Amin Ya Rabbal Alaminn ~ 

I hope she will become my wife . Insyaallah , hmm okaylah dah takde benda nak diceritakan nih esok sekolah dong . Nak tidur nih , kang esok bangun lambat mampus kena tulis nama . Dahlah pengawas sekolah aku tu jahat jahat belaka . Kahkahkah , klahh readers . Byee now , seeyaa .

« OLDNEW »