Entry Owner Affies
Comeback like you dying on me , back you not.
Friday 15 February 2013 // 0 comments
Assalammualaikum. Dah lama gak aku tinggalkan dunia blog nih, yelah budak PMR kan memang kena banyak undang-undang. Haha, nasib lah cuti nih boleh bukak netbook, kalau tak memang bosan lah memanjang cuti nih. Cerita pasal tajuk dekat atas tu kan, its about 'N'. N kembali dalam hidup aku. Dia couple dengan ex dia balik sebab nak save aku dari mamat pekida. Possible lah jugak sebab dia tu, tapi reti pulak dia nak mintak izin dengan aku dulu.

 Kalau nak buat benda tu tanyalah dulu, janganlah bertindak seorang diri. Aku tak takut lah dengan mamat pekida tu. Hmm, yang lagi satu aku tak puas hati bila aku cakap dengan N nak getback balik dengan dia . Dia boleh kata aku buat lawak? Hoi, kau pikir aku main main ke cintakan kau? Kau orang first time cakap aku buat lawak bila aku cakap nak getback. Kalau ex aku yang lain dia mesti cakap nak fikir dulu. Aku tahulah diaorang taknak, tapi kau N. Heh, pastu kau boleh ubah topik kau tanya aku tengah buat apa. Kayy N kau memang dah berubah. Harap kau tahu nanti. 

Dunia nih dari indah jadi gelap bila kau buat macam tu. Alhamdulillah, L serikan hidup aku balik. Aku bertambah sayang dekat dia. Dia buatkan hidup aku happy. So, aku harap Allah tunjukkan jalan yang benar untuk kau *Takde kaitan . Okay reader, jangan terasa. Byee

« OLDNEW »